Hopp til innhold
Norsk

Serviceerklæring for Maritim pensjonskasse

Hva kan du forvente av oss?

  • Telefonhenvendelser besvares normalt straks dersom vi ikke må innhente spesielle opplysninger. En saksbehandler vil da ringe deg tilbake etter nærmere avtale.
  • Skriftlige henvendelser via e-post eller på medlems- og arbeidsgiverportalen besvares i løpet av en arbeidsdag. Vanlig post vil normalt besvares innen en uke.
  • Søknad om pensjon vil bli behandlet innen tre måneder. Søkes det via medlemsportalen vil behandlingen gå vesentlig raskere.

Det er ikke mulig å si hvor lang tiden søknad om ytelse fra andre EØS-land vil ta, da behandlingstiden i de utenlandske institusjonene varierer.

Hvis du ikke er fornøyd med vår service, ønsker vi at du sier fra til oss slik at vi kan gjøre en bedre jobb.

Chat med oss

Du er velkommen til å chatte med en av våre rådgivere mandag til fredag i åpningstiden kl. 8.00-15.45
(i perioden 15 mai – 14 september kl. 8.00-15.00).

For å komme i gang må du logge deg på medlems– eller arbeidsgiverportalen.